Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ezio Salvatore

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ezio Salvatore
Sexy guy
Ezio Salvatore


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: 24 years
Love: Wam! Bam! Thank you Ma'am!
Secret: It's a Secret

Ezio Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Ezio Salvatore   Ezio Salvatore Icon_minitimedo mei 09, 2013 6:06 pm

Ezio Salvatore 210zhqd

CELEBRITY PROFILE

EZIO SALVATORE

Shooting isn't boring
may 9, 2013 | 20:07 pm

Ezio Salvatore Fotograaf van verschillende grote Fotoshots doet een boekje open over zijn privé leven. Niet alleen zijn werk is belangrijk voor hem, maar zijn persoonlijke leven heeft ook een paar ups and downs gekend. Dat onze sexy fotograaf geen lieverdje is weet iedereen wel zo ongeveer. Dat hij al vaak genoeg zijn modellen aan het huilen heeft gekregen geeft hij dan ook toe met veel plezier. -"De tegenwoordige Modellen zijn een stel verwende krengen die denken dat ze alles kunnen maken."- Was een quote van deze jonge man. Hij geeft zelfs toe dat hij een hekel heeft aan de meeste modellen. Ook vertelde hij dat hij in zijn vrije tijd liever foto's maakte van de stad of van de natuur, dan dat hij foto's maakt van modellen. Misschien is hij toch iets saaier dan wij dachten.

Maar ook gaf hij toe dat zijn werk niet het enige is waar mee hij bezig is. Naast hij het geweldig vind om een bed te delen met een vrouw of zichzelf, vind hij het ook niet erg om een keer een man mee naar huis te nemen. Misschien is dit voor de meeste meisjes een shock om te lezen. Want deze 24 jarige fotograaf is er niet vies van om elke avond een ander mee naar huis mee te nemen.
Hij ziet het nog niet zitten om huisje, boompje, beestje te gaan spelen met een vrouw van zijn dromen. -"Trouwen komt wel als ik klaar ben met leven."- Zei hij dan ook in het interview dat hij onlangs gegeven heeft. Ook over kinderen was Ezio niet te spreken. Hij vind ze leuk om op te passen, maar is blij als hij ze weer mag inleveren bij de eigenaar.

Ezio laat zich liever niet lenen aan de Roddelpers. -"Talentloze werkloze."- Noemt hij dan ook de fotografen van de roddelpers. Of zij hier zo blij mee zijn is nog te zien. In elk geval vind Ezio het belachelijk dat deze mensen zoveel aandacht krijgen. Ezio vind het veel belangrijker dat de mensen in LA een normaal bestaan hebben zoals elke ander. Daarom is Ezio ook vaak te zien in een Café waar hij al kwam toen hij nog niet bekend was in LA. Zoals hij het noemde was het, het stam café van hem en zijn vrienden -die hij liever niet bij naam wilde noemen-. Ze vierde daar altijd alle feesten en daar was dan ook het eerste drankje gedronken van onze Ezio. Maar hij wist nog veel meer te vertellen wat daar gebeurd was. -"Mijn eerste keer was met een meisje in de wc's, ik moest nog op schieten ook omdat mijn pa buiten stond te wachten omdat hij boos was omdat ik zijn drank voorraad had leeg gedronken."- Vertelde Ezio lachend. -"Volgens mij heeft mijn pa het nooit vergeven."- Vulde hij het er nog mee aan.

Niet alleen drank is een belangrijk onderdeel van het leven van Ezio. Een paar maanden geleden heeft hij een in een afkick kliniek gezeten omdat hij nog al een verslaving voor cocaïne had. -"Gelukkig ben ik daar helemaal van af, een stickie op zijn tijd is prima en een wijntje bij het eten ook."- Had hij als commentaar toen we dit hem voorlegde. Meer wilde hij er niet over zeggen, omdat hij zich niet te koop wilde laten zetten door een miezerig blaadje zoals de Los Angeles TImes. Deze man heeft veel te vertellen en heeft een hele duidelijke kijk op de wereld. Toen we hem vroegen als een laatste quote voor zijn fans, maakte hij deze duidelijk naar zijn vrouwelijke fans.
-"Ik ben de jongen, waar je ouders je voor hebben gewaarschuwd."- Uitleg over deze quote wou hij niet geven.

continue reading »

Michelle
girl | 17 | PM


willow at atf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Roxanne Clark
Admin
Roxanne Clark


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : dromenland

Character sheet
Age: 23
Love: One day my prince will come, so I wait for that day.
Secret: I hate myself whenever I eat. The father of my son knows nothing about him.

Ezio Salvatore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ezio Salvatore   Ezio Salvatore Icon_minitimedo mei 09, 2013 6:32 pm

Ezio Salvatore 312wr2f
Vergeet niet de claims te doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ezio Salvatore
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
I'LL BE IN MY CASTLE GOLDEN
 :: 
REGISTRATION
 :: 
ACCEPTED
-
Ga naar: