Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Roxanne Clark

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roxanne Clark
Admin
Roxanne Clark


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : dromenland

Character sheet
Age: 23
Love: One day my prince will come, so I wait for that day.
Secret: I hate myself whenever I eat. The father of my son knows nothing about him.

Roxanne Clark  Empty
BerichtOnderwerp: Roxanne Clark    Roxanne Clark  Icon_minitimedo mei 09, 2013 9:08 pm

Roxanne Clark  210zhqd

CELEBRITY PROFILE

Roxanne Clark

Model and mother
mei 09, 2013 | 23:08 pm

Eindelijk hebben we Roxanne Clark kunnen spreken. Volgens haar agent had ze de afgelopen maanden te druk. Roxanne is niet alleen een model, nee ze is ook nog eens moeder van de vijf jaar oude Finn. Roxanne zegt dol blij te zijn met haar wonder. "Hij is mijn reddende engel in moeilijke tijden" Je kan duidelijk zien dat ze dol is op haar zoon. En net zoals vele vroegen ook wij weer wie nu eigenlijk de vader is van finn. Echter hield Roxanne stijf haar lippen op elkaar. Ze zegt dat ze het niet over zijn vader wil.hebben. En dat ook niemand er ooit achter zou gaan komen. "Ik weet dat een kind een vader nodig heeft, daarom probeer ik beide te zijn. Je zult ons dan ook snel in het park tegen komen waar we geregeld een potje voetballen." Wie had het ooit gedacht, omdat uit de mond van een model te horen. Roxanne maakte ons vervolgens meteen duidelijk dat ze het niet meer over Finn wou hebben. Ze houd haar zoon dan ook altijd goed weg bij de media. Iets wat niet iedereen lukt.

Het duurde niet lang voor dat we het over models en hun ongezonde gewoontes hadden. We vroegen daarom ook aan Roxanne of het normaal was om de vinger in de keel te steken. "Dat is echt de grootste onzin, ik ken niemand die het gedaan heeft. We letten enkel goed op onze voeding en sporten regelmatig. Dat is het geheim achter onze lichaam. Het is gewoon weg belachelijk dat men denkt dat wij dat soort dingen doen." Verzekerde Roxanne ons, of we dit moeten geloven is een ander verhaal. We weten namelijk allemaal dat Roxanne haar moeder die ook een model was dit wel eens deed. Daar was ze vroeg namelijk openlijk over uitgekomen. Het duurde niet lang voor dat we over haar moeder begon. We konden meteen merken dat de relatie tussen moeder en dochter niet echt is. Komt dit misschien door Finn? Roxanne haar zoontje die ze op haar 18de kreeg of zit er meer achter.

Zonder schaamte hebben we er naar gevraagt. Iets spannends kregen we helaas niet te horen. "Tja de relatie tussen mij en mijn moeder is nooit echt hecht geweest. Waarschijnlijk komt dit omdat ze me te hard puste om haar pad te volgen die ze al helemaal voor me uit had gestippeld. Haar verwachten waren dus groot." Roxanne vertelde ons dat ze liever een opleiding dierenarts had gedaan. Maar aangezien haar moeder en vader die studie niet wouden betalen en het voor haar gewoon weg te duur was heeft ze haar pad maar gevolgd en nu vind ze het echt geweldig om het werk te doen. Om het interview wat interessanter te maken vroegen we maar naar haar liefdes leven.

Echter werd het hier door alleen maar saai. Roxanne haar liefdes leven is voor nu nog niks. Ze is op zoek naar een serieuze relatie, dit omdat ze wilt dat de man of vrouw (ja dames deze knappe jonge dame is bisexueel) goed over weg zou kunnen met Finn. Ze wil namelijk maar al te graag een stiefvader of moeder voor haar zoontje. Roxanne vertelde ons dat Finn op de eerste plaats kwam. Gaap, kan het nog interessanter worden. Achja we laten de rest van haar woorden maar achter wegen en kijken naar haar lichaam. Het valt al snel op dat ze wel erg dun is. Komt dit enkel omdat ze een model is en het hoort of zit er meer achter? Mijn collegas en ik hebben er een weddenschap van gemaakt. De meeste van ons gooien het er toch maar op dat er iets vreselijk mis met haar is. Zou dit komen door haar moeder of door al die slechte voorbeelden. Kom op mensen iedereen houd toch van wat hou vast? Die modellen zijn haast skeletten en het is nog eens een slecht voorbeeld voor de jeugd ook nog!
continue reading »

Mandy
girl | 17 | nope


willow at atf
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roxanne Clark
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sleep all day. Party all night. Never grow old. Never gonna die. &Roxanne Clark
» I'm covering my ears like a kid, // Roxanne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
I'LL BE IN MY CASTLE GOLDEN
 :: 
REGISTRATION
 :: 
ACCEPTED
-
Ga naar: