Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ho hey

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Roxanne Clark
Admin
Roxanne Clark


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : dromenland

Character sheet
Age: 23
Love: One day my prince will come, so I wait for that day.
Secret: I hate myself whenever I eat. The father of my son knows nothing about him.

Ho hey  Empty
BerichtOnderwerp: Ho hey    Ho hey  Icon_minitimedo mei 09, 2013 11:40 pm



Roxanne draaide de douche kraan dicht en stapte onder de douche vandaan ze sloeg een handdoek om haar lichaam en maakte die vast. Vervolgens pakte ze nog een handdoek waar ze haar haren mee droogde. Zacht fluitend kwam ze de douche uit. Ze zag dat de deur van finn zijn kamer nog dicht zat wat betekende dat hij zijn kamer nog niet uit was geweest. Zonder te twijfelen opende ze de deur en deed de lamp aan. Een glimlach verscheen op haar gezicht toen ze hem zag slapen. "Finn, wakker worden mama moet zo werken." Ze liep naar zijn bed toe en streek door zijn haren. Ze had totaal geen spijt gehad van haar keuzen om hem te houden. Al was het nooit bepaald makkelijk geweest om Finn alleen op te voeden maar het was haar gelukt. Ze grinnikt zacht toen Finn dieper in zijn deken kroop. Roxanne trok de deken los uit zijn handen en gooide die over het voeteneinde heen. "Ik zie je zo in de keuken." Ze liep naar haar kamer en droogde zich verder af. Vervolgens kleden ze zich aan en borstelde haar haren. Ze liep vervolgens naar de keuken, daar dekte ze de tafel en maakte koffie voor haar zelf. Ze vulde voor finn een glas melk in en zet die bij zijn bord neer. Het duurde niet lang voordat Finn de keuken in kwam. Ze keek toe hoe hij stilletjes aan het keukeneiland ging zitten. Ze wist dat hij als hij net wakker was erg stil was dus maakte ze zich er geen zorgen om. Ze smeerde voor hem twee boterhammen en keek toe hoe hij at. Na een tijdje besloot ook zij maar te eten en koos enkel voor een appel. Ze ging naast hem zitten en keek voor haar uit terwijl ze af en toe een hap van haar appel nam. Elke keer moest ze moeite doen om niet vies te gaan kijken. Ze haatte het om te eten. Als ze het deed dan begon ze haar zelf te haten. Daarom at Roxanne enkel omdat haar lichaam het nodig had. Als dat niet het geval was geweest dan durfde ze te wedden dat ze helemaal niet zou gaan eten. Uiteindelijk slikte ze met moeite haar laatste hap door. Vervolgens gooide ze de klokhuis weg en schonk een beker met koffie in. Terwijl ze hier van dronk. Pakte ze de vaatwasser uit voor dat ze het weer in pakte. Eenmaal haar laatste koffie op liep ze samen met finn naar boven om hun tanden te poetsen. Iets wat ze altijd al samen hadden gedaan. En waarschijnlijk ook lang zouden doen. Toen ze klaar waren hoorde ze de oppas binnen komen. Roxanne liep samen met finn weer naar beneden en begroete de dame. "Hey nina, ik moet er nu vandoor maar wil je vanmiddag langs komen met Finn dan kunnen we tussen door even bij kletsen" Ze gaf finn een kus en een knuffel en pakte vervolgens haar tas en jas. Op dat moment hoorde ze een auto toeteren. Ze liep het huis uit naar de auto en stapte achter in, in. "Goeie morgen roy." Ze glimlachte naar de chauffeur en pakte haar boek die in haar tas lag. Ze las altijd als ze in de auto zat. Een half uur later stapte ze uit op de lokatie. Roxanne liep door naar achteren waar de make-up, haren en kleding werden gedaan. Het duurde niet lang voor dat ze klaar was en naar de set kon. Ze was gekleed in een blauwe zomer jurkje. Aangezien het weer zomer werd, was het dus tijd voor de zomer kleren. Roxanne plukte wat aan de jurk en liep vervolgens door. Toen ze er eenmaal was bleef ze verbaasd staan toen ze een bekend iemand zag. "Ezio?" Ze liep naar de man toe, ja het moest hem wel zijn. "Niemand zei dat jij de foto's zou gaan maken." Ezio was de jongen geweest met wie ze 5 jaar geleden een keer het bed had gedeeld helaas voor haar was het meteen raak geweest. Dus dat betekende dat ze in haar vruchtbaarste tijd was geweest, of hij had gewoon hele goeie zaadcellen. Maar ezio wist natuurlijk niks over Finn, ze had dan ook niemand verteld wie de vader was.

[710]






Laatst aangepast door Roxanne Clark op vr mei 17, 2013 10:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio Salvatore
Sexy guy
Ezio Salvatore


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: 24 years
Love: Wam! Bam! Thank you Ma'am!
Secret: It's a Secret

Ho hey  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ho hey    Ho hey  Icon_minitimevr mei 10, 2013 1:03 pm



tagged: roxanne
words: 735

Ezio haalde een keuken kastje open van zijn moderne keuken. Hij haalde er twee bordjes uit en zetten die op het aanrecht. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij een paar armen om zijn middel voelde. "Waarom moet je zo vroeg werken?" Mompelde het meisje dat naast hem ging staan. Ezio glimlachte gewoon en haalde zijn schouders op. Omdat hij een afspraak had staan van een foto shoot voor de zomer collectie. Daarom moest hij vroeg werken. Hij at rustig van zijn toast terwijl het meisje nog thee zetten. Hij keek even naar haar om en bedacht zich plots dat hij de hele naam van haar niet eens wist. Ach ja dat was ook niet echt nodig. Vanmiddag was ze toch hier weg en zou hij haar niet meer zien dan een meisje waar hij een keer over heen is geweest. "Gaan we vanmiddag iets leuks doen?" Vroeg het meisje poeslief. Ezio keek haar iets verbaasd aan, ze kende toch wel de gebruiken van Ezio?
"Het spijt me liefje, maar ik weet niet wat jij vanmiddag gaat doen, maar wij gaan in elk geval niets doen. Want wij bestaat niet en zal ook niet bestaan." Antwoorden Ezio zo droog mogelijk. Ze was geraakt dat was te zien in haar gezicht, dat lieve snoetje van haar veranderde van een blij snoetje naar een gekwetst snoetje. "Dan kan ik maar beter gaan." Zei ze stilletjes. Ezio glimlachte sarcastisch en keek haar nog even na toen ze naar boven liep om haar spullen te pakken. Hij zwaaide haar niet eens uit toen ze weg ging. Hij moest zich klaar maken om te gaan werken. Hij zetten zijn bord op het aanrecht en liep richting boven om nog even vlug te douche en zich aan te kleden. Toen Ezio weer beneden kwam was Miss. Waters al weer druk bezig met het huis opruimen.
"Goeie morgen Miss Waters." Zei Ezio vriendelijk, ze was een vrouw rond de 40 en gedraagde zich net als een moeder voor Ezio. Hij vond het eigenlijk helemaal niet vervelend, ze was een vriendelijk persoon en waarschijnlijk de enige persoon die Ezio langer dan een dag kan uitstaan. "Nog een fijne dag Ezio." Zei ze toen Ezio zijn spullen pakte en richting de deur liep om weg te gaan.

Eenmaal op de set was hij druk bezig met zijn camera instellen. Of eerlijk gezegd camera's. Ezio hield er niet van om zijn modellen te laten wachten. Hij had altijd drie camera's klaar staan op verschillende standen zodat hij in een keer door kon gaan met de shoot. "Ezio, we willen graag een zomerse shoot hebben, waarin de jurkjes van de nieuwe collectie het middelpunt zullen zijn." Ezio luisterde aandachtig naar de opdracht gever en keek even rond de set of alles klaar stond.
"Dus als ik het goed begrijp, rustige achtergrond, met kleding op de voorgrond en de modellen iets op de achtergrond." Concludeerde Ezio. Hij wou zich daar niet echt aan houden omdat hij de modellen net zo belangrijk vond als de kleding. Misschien nog wel meer belangrijk dan de kleding. Zij dragen het tenslotte en zij moeten het verkopen. Ezio draaide zich om naar de tafel waar zijn laptop op stond waar de foto's meteen naar toe werden verstuurd als hij ze gemaakt had. Hij kon de opdrachtgever dan ook meteen een grove bewerking laten zien en ook de goedkeuring van het model horen. Niet dat hij daar veel aandacht aangaf. "Ezio?" Ezio draaide zich om en keek in het gezicht van een meisje dat hem enigszins bekend voor kwam. Zijn hersenen werkte op volle snelheid toen hij uiteindelijk een naam bij het meisje kon plaatsen. Roxanne, dat moet ongeveer 5-6 jaar geleden zijn dat hij met haar het bed had gedeeld.
"Roxanne, right?" Vroeg Ezio maar voor de zekerheid. "Niemand zei dat jij de foto's zou gaan maken." Ezio lachte zachtjes.
"Liefje, als je echte foto's wilt hebben bel je mij, tenzij je liever op de voorkant van de Weekend komt te staan." Lachte Ezio. Het was bij Ezio overduidelijk dat hij niet te spreken was over de roddelpers en zeker niet over dat soort fotografen. Hij vond het belangrijk dat modellen er mooi op stonden en dat je naar ze opkeek. Niet dat ze er dagelijks uit zagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Roxanne Clark
Admin
Roxanne Clark


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : dromenland

Character sheet
Age: 23
Love: One day my prince will come, so I wait for that day.
Secret: I hate myself whenever I eat. The father of my son knows nothing about him.

Ho hey  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ho hey    Ho hey  Icon_minitimezo mei 12, 2013 10:29 am



Roxanne keek Ezio afwachtend aan, benieuwd of hij haar nog kon herinneren. Al geloofde ze niet dat hij haar zou herinneren. Waarom zou hij ook, ze hadden enkel seks gehad en de volgende dag voordat hij wakker was, was zij er al vandoor gegaan. Toen die tijd deed ze het wel eens vaker. Maar voor dat ze er achter kwam dat ze zwanger was. Had ze het enkel met ezio gedaan. Dus vandaar dat ze meteen wist dat Ezio de vader was. Dat niet alleen, finn had dezelfde kleur ogen en haar. Hij leek te veel op Ezio. "Roxanne, right?" Ze was toch licht verbaasd dat Ezio haar onthouden had. "Blijkbaar heb ik iets magies gedaan, je zou denken dat je me toch wel vergeten zou zijn na al die dames die na mij zijn gekomen?" Het was toch wel even 5 jaar geleden. Of ze had zo iets verkeerds gedaan waardoor hij haar niet vergeten was. Dat zou eventueel ook nog kunnen. Zoveel ervaring had ze ookal weer niet toen die tijd. "Liefje, als je echte foto's wilt hebben bel je mij, tenzij je liever op de voorkant van de Weekend komt te staan." Kort trok ze haar wenkbrauw op. Waarom noemde hij haar in vredes naam liefje. "Ik ben er niet van gediend dat je me zo noemt." Roxanne keek wat om haar heen en beet kort op haar lip. Shit Finn zou straks ook nog komen. Als Ezio hem zag wist hij het meteen. En ze had haar telefoon ook al niet bij haar. God dit ging nog een probleem worden. "Daarbij ik ben echt niet interessant genoeg voor de weekend." Oké dat was een kei harder leugen. Ze had er al een paar keer in gestaan. En ze haatte het. Vooral als het leugens waren. Dat was nog het alle ergst. Haar blik viel op een van de assistenten die hier aan het werk waren. "Hey jij daar, kun je er mijn telefoon halen. Het is een nooit geval." sprak ze tegen haar. De vrouw knikte enkel en leek het op te schrijven. Haar blik gleed weer naar Ezio. "Dus waar wil je me hebben?" Sprak ze terwijl ze hem vragend aan keek.
[367]
I know hij is kort Sad xD


Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio Salvatore
Sexy guy
Ezio Salvatore


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Neverland

Character sheet
Age: 24 years
Love: Wam! Bam! Thank you Ma'am!
Secret: It's a Secret

Ho hey  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ho hey    Ho hey  Icon_minitimevr mei 17, 2013 2:47 pm


Ezio had niet verwacht dat hij Roxanne ooit nog zou zien. "Blijkbaar heb ik iets magies gedaan, je zou denken dat je me toch wel vergeten zou zijn na al die dames die na mij zijn gekomen?" Ezio trok lichtjes zijn wenkbrauw op en bekeek Roxanne van top tot teen. Hij kon zich niet in denken dat zij iets speciaals zou hebben gedaan waardoor hij haar niet meer kon vergeten.
"Of misschien ben ik niet zo'n arrogante eikel zoals iedereen denkt. En onthou ik inderdaad de namen van de meisjes waarmee ik het bed deel." Antwoorden Ezio bot op haar nog al vreemde gedachten. Waarom werd er van Ezio altijd gedacht dat hij een arrogante eikel was die dat soort dingen zou vergeten. Ze mochten hem juist dankbaar zijn dat er zoveel meisjes hongerig naar hem verlangde en hij de moeite nam om ze überhaupt te bekijken. De meeste jongens die wat beroemd zijn denken meteen dat ze tien keer beter zijn dan de mensen die niet beroemd waren. Ezio had zijn toon redelijk gezet voor wat voor sfeer het zou worden vandaan. Hij was er niet van gediend dat zijn modellen hem voor iets uit maakte. Natuurlijk had Roxanne het niet werkelijk gezegd, maar haar verbazing had al genoeg bij hem naar boven gehaald. "Ik ben er niet van gediend dat je me zo noemt." Ezio trok een glimlach op zijn gezicht.
"Eerlijk gezegd kan me dat weinig schelen waar jij wel of niet van gediend bent. Voor vandaag ben ik je baas en beslis ik hoe ik je noem. En liefje is beter dan dikkerdje toch?" Ezio wist dat die woorden hard aankwamen bij modellen. Ze waren altijd zo heilig op hun gewicht dat Ezio er bijna zelf misselijk van werd. De meeste modellen zagen er dan ook niet uit omdat ze te mager waren. Roxanne viel op zich nog mee, maar het zou hem niet verbazen als ze ook last had van eet problemen.

"Daarbij ik ben echt niet interessant genoeg voor de weekend." Ezio lachte wat sarcastisch. Hoe naïef, de weekend weet echt wel weer een verhaal naar boven te halen waar vele mensen van zouden smullen. Of het nou waar was of niet. Ezio ging er maar niet op in en schudden lichtjes zijn hoofd. Hij pakte zijn camera er bij en wachtte kort totdat Roxanne haar bevel had gegeven aan een van de mensen die voor haar werkte. Right, waar had ze haar telefoon voor nodig? Het was nou niet dat Ezio zo gemakkelijk was dat zijn modellen even tussen het shooten door mochten smsen of bellen. Hij had daar gewoon een hekel aan, tenzij het echt belangrijk was. Maar zo te zien aan Roxanne kon het nooit super belangrijk zijn. "Dus waar wil je me hebben?" Ezio dacht het kort door en wees naar het doek dat was gespannen.
"Als je daar voor zou willen staan is het prima. Later komt er nog een achtergrond bij, maar die word er in gephotoshopt omdat ze geld willen besparen. Voor de rest zou ik zeggen, doe waar je goed in bent." Zei hij met een kleine glimlach en hing de camera om zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.supernaturall.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Ho hey  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ho hey    Ho hey  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ho hey
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
BUT UNTIL THE GATES ARE OPEN
 :: 
BUSINESS
 :: 
MODELING SHOOTS
-
Ga naar: