IndexFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

One day when the light is glowing

Go down 
AuteurBericht
Roxanne Clark
Admin

Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 22

Character sheet
Love: One day my prince will come, so I wait for that day.
Secret: I hate myself whenever I eat. The father of my son knows nothing about him.

BerichtOnderwerp: One day when the light is glowing   vr mei 10, 2013 4:44 pm

Roxanne stapte de auto uit en deed zacht de deur dicht. Ze drukte op het knopje waar door de auto op slot ging voor dat ze naar de deur liep en naar binnen ging. Het duurde niet lang voor dat Finn naar haar toe kwam gerend. Ze tilde hem op en voelde hoe zijn beentjes om haar middel gingen. Ze kreeg een dikke kus van hem, een grote glimlach verscheen op haar gezicht. "Hey finn," Ondanks dat hij zwaar was liep ze zo met hem naar de woonkamer. Daar nam ze plaats met Finn nu op haar schoot. "Ik heb je gemist, mama." Roxanne glimlachte en streek door zijn haren. "Ik heb jou ook gemist." Ze was 4 dagen naar milaan geweest voor een opdracht en ze kon finn helaas niet mee nemen. Iets wat ze heel jammer had gevonden. Maar toch had ze hem gesproken via skype. "Mama gaat eerst even douchen, en daarna gaan we naar de stad lekker een ijsje eten en dan ga je me vertellen wat je allemaal gedaan hebt." Zonder te antwoorden kroop finn van haar schoot en ging voor de tv zitten. Roxanne zag dat als een ja en liep vervolgens naar boven. Het duurde niet lang voor ze zich uit gekleed had en in de douche stond. Daar genoot ze even van de warme straal voor dat ze haar lichaam en haren begon te wassen. Het duurde niet lang voor dat Roxanne een zacht geklop op de deur hoorde. Ze draaide de kraan uit en hoorde vervolgens de stem van Nina haar oppas. "Welkom thuis." Net op het moment dat ze iets terug wou zeggen hoorde ze hoe nina de trap af liep. Grinnikend draaide ze de kraan weer open en spoelde haar haren verder af. Daar eenmaal klaar mee bleef ze er nog even onder staan voor dat ze de kranen voor de tweede keer dicht draaide. Ze stapte uit de cabine en pakte een handdoek waar ze zich mee droog maakte. Vervolgens deed ze het zelfde met haar haren en sloeg vervolgens een handdoek om haar lichaam voor ze naar haar kamer liep. Daar liep ze meteen door naar haar in loop kast en keek de rekken door. Haar blik viel op een kort broekje, ze pakte die uit het rek en keek verder rond. Ze verzamelde er nog een lose shirt bij en ondergoed. Ze liep weer terug naar haar slaapkamer en kleden zich snel om. Uiteindelijk liet ze een borstel door haar haren gaan en besloot verder niks aan haar haren te doen. Roxanne deed wat mascara en oogpotlood op voor dat ze de gordijnen los deed en terug naar beneden liep. Ze zag een briefje op de koelkast hangen waar op stond dat Nina er al weer vandoor was aangezien met haar thuis situatie. Ze wist dat haar man ziek was en had het erg met haar te doen. Roxanne probeerde nina en haar man te helpen. Daar door kreeg nina ook om de twee weken een extraatje. Ze trok het blaadje van de koelkast af en gooife hem weg. Vervolgens liep ze alle deuren en ramen na en sloot die. "Finn doe je de tv uit en kom je naar de gang?" Ze liep ondertussen naar de gang waar ze haar schoenen aan deed. Toen ook Finn in de gang stond hielp ze hem met zijn schoenen. Het duurde niet lang voor dat ze de deur achter haar dicht trok en naar de stad liepen. Roxanne luisterde naar de verhalen van haar zoontje en gaf er antwoord op wanneer hij er een wou. Ze grinnikte toen ze zijn fantasie hoorde. Roxanne vond het altijd geweldig om naar dat soort dingen te luisteren. Ze lachte om finn zijn grapjes en kietelde in zijn zij. Na een tijdje tilde ze hem op en draaide vrolijk rondjes met hem. Het boeide roxanne totaal niet wat mensen van haar dachten. Ze was eindelijk weer bij Finn. Waar door ze super vrolijk was. Toen de omgeving begon te draaien toen ze stil stond zette ze Finn weer op zijn benen. Het duurde niet lang voor dat hij zijn armen in de lucht deed als of hij een vliegtuig was enzo om de mensen heen rende. Roxanne lachte om zijn actie en liep met hem mee. Finn was gewoon weg een heerlijk kind om te zien. Het duurde niet lang tot dat Finn tegen een jongen man aan liep. Roxanne versnelde haar pas tot dat ze bij hem was. "Het spijt me zo, finn lette niet op en tja." Ze pakte Finn bij zijn hand aan en keek naar hem. "Zeg even sorry tegen deze meneer." Ze keek Finn streng aan en wachtte tot dat hij het deed. "Sorry, meneer. Ik was aan het vliegen! Aan de stem van Finn was duidelijk te horen dat hij in een vrolijke bui zat. Roxanne keek weer op naar de jongeman en herkende hem nu pas echt. Ze had hem al eens een keer in een film gezien. Roxanne dacht even na welke dat was. Ze kon niet op de titel komen maar het ging over een stel die ging verhuizen na het buitenland en daar allemaal dingen mee maakte. "Ook sorry namens mij, ik had beter op moeten letten." Een voorzichtige glimlach verscheen op haar gezicht terwijl ze dit zei.

[887]

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

One day when the light is glowing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
BUT UNTIL THE GATES ARE OPEN
LOS ANGELES