Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Otms mei

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gossip
Admin
Gossip


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 25-04-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : in jou grootste nachtmerrie

Otms mei Empty
BerichtOnderwerp: Otms mei   Otms mei Icon_minitimevr mei 10, 2013 5:36 pm


Otms van mei !

Oké, guys ik weet het, het is een beetje vroeg om te stemmen. We zijn namelijk nog geen dag open. Maar he, ik bepaal lekker wanneer het gebeurd. En dat is nu dus. De bedoeling van otms is dat je stemt op jou favoriete persoontje, Maar natuurlijk niet op je eigen! Voor de gene die niet weten waar otms voor staat. Het staat voor, of the months. Dit betekend dat het per maand gebeurt. De winnaars krijgen een rang van de categorie waar in ze hebben gewonnen. Aangezien we nog maar met zijn 6 zijn, sorry guys jullie mogen niet op mij stemmen. Maar ik weet toch al wel dat ik het zou gaan winnen want ik ben een en al geweldig. Zullen er maar twee categorieën zijn, the sexy guy en the sexy girl. Dus vul het lijstje in en stuur het via een pm naar mij gossip. Jullie hebben tot zondag 12 mei de tijd. Om 6 uur zal mijn pm sluiten en zal ik bekent maken wie er gewonnen heeft.

The sexy guy:
The sexy girl:

Thanks alvast,

-Xox- Gossip.

THANKS ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lacomplex.actieforum.com
Gossip
Admin
Gossip


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 25-04-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : in jou grootste nachtmerrie

Otms mei Empty
BerichtOnderwerp: Re: Otms mei   Otms mei Icon_minitimezo mei 12, 2013 5:16 pm


Otms van mei !

Goeie Middag guys! Ik heb vol zitten genieten van alle PM's die ik binnen heb gekregen. Het was super spannend voor de mannen wie er zou gaan winnen. Maar ook voor de vrouwen lag het dicht bij elkaar. Jammer genoeg heeft ook niet iedereen gestemd. Maar dat betekend niet dat er geen mensen zijn gekozen. We hebben een sexy guy en een sexy girl gevonden!

The sexy guy: Ezio Salvatore
The sexy girl: Jordan Carter

Gefeliciteerd!

-Xox- Gossip.

THANKS ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lacomplex.actieforum.com
 
Otms mei
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
I'LL BE IN MY CASTLE GOLDEN
 :: 
GOSSIP
-
Ga naar: