Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Arnoud de Wolf

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Arnoud de Wolf

Arnoud de Wolf


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 11-05-13

Character sheet
Age: 21
Love: do you love me
Secret: Ik ben niet wie ik zeg wie ik ben.

Arnoud de Wolf Empty
BerichtOnderwerp: Arnoud de Wolf   Arnoud de Wolf Icon_minitimezo mei 12, 2013 4:44 pm





Arnoud de Wolf






Arnoud de Wolf 113-6
    voeg hier een lijst in van maximaal 12 zinnen, denk aan boodschappenlijstje, te doe lijstje, laatste smsjes enz



    name: Arnoud de Wolf

    age: 21

    date of birth:21-2-1992

    gender: MALE

    sexuality: HETERO,

    meber group: unknow

    occupation: -

    martial status: SINGLE,

    hometown: LA

    parents: they think I'm dead

    siblings: they think I'm dead

    playby:




AS PLAYED BY ALIAS
HELLO! COULD YOU PLEASE STATE THE BASICS FOR US? NAME, AGE, OCCUPATION, SEXUALITY, THAT SORT OF THING.

    die heb ik al gegeven
OH! SO HOW WAS YOUR CHILDHOOD? WHAT ABOUT YOUR FAMILY?

    Ik had een jeugd zoals elke kind vader werkte moeder was thuis om voor de kinderen te zorgen. We woonden in een buurt waar naar schooltijd en in de weekenden overdag altijd spelende kinderen te horen waren. Ik had zo me vriendjes waar ik mee speelde en was een normale leerling op school. Maar de eerste veranderingen trade op toen ik 14 was en naar de vakantie zou beginnen aan high school. We verhuist naar hartje new york. Het zou makkelijker zijn voor mijn vader baan. Ik had toen nooit precies geweten wat voor werk hij deed. Als ik er naar vroeg of een van mijn zusjes dan antwoorden hij dat hij een belangrijke zakenman was in new york. Meer kregen we niet te horen. Maar al snel leerde ik wat hij deed. Zaken deed hij inderdaad maar of ze schoon waren dat kon je niet zeggen. hij was geen lid van de maffia maar de groep waar bij behoorde kon je er wel mee vergelijken. Ze handelde in vrouwen. Vrouwen die plaat zouden nemen achter de ramen. Voor mijn 15 werd ik betrokken in deze industrie. Als zoon en enige zoon van een belangrijk lid kon ik het niet maken daar weg te blijven. Ik begon als simpel hulpje. Op de wacht staan en dat soort dingen. Maar stap voor stap betrad ik de ladder. Op mijn 18e zat ik vast in de industrie en stond ik bekend als loverboy. Het ronselen van meisje was mijn dagelijkse bezigheid. Meiden die later werden afgeleverd bij de zaken. Waar je ze trainde om werktelijk achter het raam te kunnen gaan werken. Of met meiden naar de ziekenhuizen als ze weer iets hadden opgelopen. Het verbaast me nog steeds hoe makkelijk de meiden kalm te houden waren door ze simpel een beetje liefde te geven. Liefde die ze blijkbaar zo miste.

    ik was maar nog net 19 toen een van mijn vrienden/collega zo stom was iemand te vermoorden. We werden snel betrapt door de politie en heel de zaak werd onder uitgehaald. Vele werden gevangen genomen en anderen troffen de dood toen de politie binnen stormde. Ik werd gevangen genomen en voor meerderen delicten berecht. Ik zou een langere tijd van me leven in de gevangenis door brengen. Maar ik kreeg de kans te ontsnappen. Een maffia lid of een terrorist ik weet het niet precies zat ook in de gevangenis. Zijn bende besloot wraak te nemen en bombardeerde de gevangenis. In alle drukte heb ik weten te ontsnappen. Ondertussen denkt iedereen dat ik dood ben. Heel me familie heeft een graf voor me gemaakt. Ik heb een nieuwe naam aangenomen en ik begin een heel nieuw leven. Als ik terug keer naar me verleden betekend het dat ik weer terug mag naar de gevangenis. Dat wil ik niet. Ik heb vastbesloten een nieuwe leven te beginnen. Deze keer een volgens de regels. Al zou dat niet makkelijk worden. Ik ben een ander leven gewent hun normen en waarden. De reactie die er gegeven word en hoe men verwacht dat jij terug reageert. Daarnaast ook allen verslavingen die ik heb op gebouwd in al die jaren.
AHH, I SEE. AND HOW HAS THAT AFFECTED YOUR PERSONALITY? WHAT ARE YOU LIKE?

    Mijn persoonlijkheid. Wat denk je. Hoewel ik zweer dat ik mijn leven nu beter. Heb ik het bloed en de gene van een zwaarcrimineel in me. Ben door hem opgevoed. Heb zelf in die wereld geleefd. Hoewel ik een rustige jongen ben moet je me niet kwaad maken. Ik weet niet hoe lang mijn lontje is. Bij het ene probleem is hij heel lang. Bij het ander barst ik meteen uit. Ik ben gesloten en veel van me gevoelens zul je niet te zien krijgen. Het was een zwakte in de wereld waar ik leefde en ik heb geleerd het niet te laten zien, Hoe erg de pijn ook is. Ik kan niet tegen veraad en ik raad men dan ook aan dat bij mij niet te doen. Anders zou het ze duur te komen staan. Daarnaast ben ik een lieve jongen met een grote glimlach. Maar mijn schaduw is pik zwart en hoe graag ik ook wil, deze zal nooit meer lichter worden.
HMM. AND I BET SOMEONE LIKE YOU HAS HAD A VERY EVENTFUL LOVE LIFE, EH? HOW'S IT BEEN AND WHAT'S IT LIKE NOW?

    Mijn liefdes leven. Als loverboy ben je er continu mee bezig. Maar echte liefde kende ik niet. In de gevangenis ben ik een oude vriendin tegen gekomen. Ze woonden in de zelfde buurt waar ik de eerste 14 jaar van mijn leven heb doorgebracht. Door een stomme fout was ze daar in de gevangenis beland. Ze kon er niet veel aan doen. Maar de vriendschap die we vroeger hadden was er nog steeds. Er was zelf meer. Hoewle ze zwanger was van een anderen maakte dat voor mij niks uit. Zij is de rede dat ik me leven wil beteren. Hoewel ik totaal geen idee heb of ze alles heeft overleeft. Haar naam staat wel op de gedenkingssteen maar die van mij ook. Dus dat zegt niks.
TURN-ONS AND TURN-OFFS? GO ON, SPILL!

    Ik heb totaal geen idee waar ik opval. zoals ik al zij heb ik maar een keer echte liefde mee gemaakt. Een ding weet ik wel. ze moet trouwe zijn.
AND WHERE DO YOU SEE YOURSELF IN FIVE YEARS?

    Ik heb geen idee. Ik heb niet echt een doel. Zo lang het maar beter word.
GIVE ME SOME OF YOUR PET PEEVES! WE'RE CURIOUS.

    Pet Peeves what?
RIGHT, I SEE! SO, TO COUNTER THAT, WHAT ARE SOME OF THE THINGS THAT YOU JUST LOVE IN LIFE?

    twee simpele dingen zo makkelijk maar toch zo vaak verbroken. Vriendschap en trouw

AND HERE'S A THROWN-IN QUESTION; HOW WOULD YOU LIKE TO DIE?

    op me 100ste verjaardag vredig in me bed
INTERESTING! THANKS FOR YOUR TIME.

    -
THANK YOU!


Laatst aangepast door Arnoud de Wolf op zo mei 12, 2013 5:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxanne Clark
Admin
Roxanne Clark


Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 08-05-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : dromenland

Character sheet
Age: 23
Love: One day my prince will come, so I wait for that day.
Secret: I hate myself whenever I eat. The father of my son knows nothing about him.

Arnoud de Wolf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arnoud de Wolf   Arnoud de Wolf Icon_minitimezo mei 12, 2013 5:17 pm

Arnoud de Wolf 312wr2f

Vergeet de claims niet Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arnoud de Wolf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
I'LL BE IN MY CASTLE GOLDEN
 :: 
REGISTRATION
 :: 
ACCEPTED
-
Ga naar: