Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 let's start then?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lilith Jones

Lilith Jones


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 17-05-13

Character sheet
Age: 20 years
Love: i don't think i need one...
Secret: you will never understand it

let's start then? Empty
BerichtOnderwerp: let's start then?   let's start then? Icon_minitimeza mei 18, 2013 7:55 pm

Het gerinkel van de telefoon zorgde ervoor dat Lilith kreunend haar arm over haar ogen legde. Waarom belde haar manager haar nu. Ze had hem toch zo duidelijk gemaakt dat ze vandaag vrijaf neemt? Blijkbaar niet aangezien niemand anders haar op dit moment van de dag zou bellen...en dat was dus 7u 's morgens. Even hoopte ze dat hij wel vanzelf het zou opgeven en de telefoon zou afleggen. Toch bleef die vervloekte gsm rinkelen. Met een diepe zucht duwde ze zich recht op haar bed. Haar bruine haren lagen warrig voor haar ogen terwijl haar donker bruine ogen nog lichtjes dof stonden. Ze ging vervolgens op haar buik zitten zodat ze juist bij de telefoon kon en nam op."Hmmz? hallo? waarom bel je zo vroeg." Mopperde ze nog slaperig. Opnieuw verliet een zware zucht lilith haar keelgat na de woorden van haar manager."Meen je dat nou serieus? Hoe kun je nu in godsnaam vergeten dat dit mijn vrije dag was?" Sprak ze nu wel lichtjes geirriteerd, ondertussen wreef ze met haar andere hand in haar ogen om zo proberen de slaap uit haar ogen te wrijven. "Ja ja ik kom al" Verzuchtte Lilith. Blijkbaar was haar manager vergeten te zeggen tegen de regisseur dat ze vandaag een vrije dag had aangezien ze een week lang had gewerkt zonder enige pauze. Dus nu de regisseur dat niet wist, betekend het dat ze ook vandaag zal moeten gaan werken. Met een lichte tegenzin stond ze recht uit haar bed en ging naar de badkamer om daar eens goed een warme douchte te nemen, want dat hielp haar altijd om meteen wakker te worden. Nadat ze er een kwartiertje er onder had gestaan kwam ze er weer uit. Deed een zwart topje met een jeans broek aan en droogde vlug haar haren waardoor de krullen er al weer lichtjes in kwamen. Vervolgens deed ze haar dun jasje en bril aan. nam de auto sleutels van haar sportwagen en ging met de lift naar beneden waar de de portierder de deur voor haar open deed. Haar ogen gleden even kort naar de omgeving. Stapte vervolgens in haar rode sportwagen en reed van haar oprit af. En reed rechtstreeks naar de set waar de film zou gaan afspelen. Gelukkig woonde ze er nog redelijk dicht bij waardoor ze er in een kwartiertje eindelijk aan de ingang van het grote gebouw was. De wachter liet haar zonder enige probleem binnen aangezien hij haar meteen herkende. Lilith had geluk gehad dat de media haar niet was gevolgt. Ze haatte dat echt. Die zorgden ervoor dat je gewoon geen privacy meer had. En iedereen wilt zijn eigen privacy hebben. Meteen stapte Lilith het gebouw binnen en ging recht op haar manager af die haar haar de script gaf. ze zal er later wel nog over hebben met hem. Vergeetachtig is een van de dingen dat een manager niet hoorde te hebben. Maar goed, fouten maken je menselijk toch? Terwijl ze de script bekeek stapte ze recht op een jonge dame af."Hey, jij zou mijn tegenspeler moeten zijn, klopt dat?" Vroeg Lilith vriendelijk terwijl ze voor haar ging staan."Sorry dat ik zo laat ben, ik hoop dat je niet al te lang hebt moeten wachten?" Jep dit was Lilith, niet bang om gewoon zomaar op een onbekende af te stappen al was haar tegenspeelster nou niet zozeer een onbekende maar goed, het was figuurlijk bedoeld.

(jordan)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
let's start then?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
BUT UNTIL THE GATES ARE OPEN
 :: 
BUSINESS
 :: 
MOVIE SETS
-
Ga naar: