Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gossip

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gossip
Admin
Gossip


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 25-04-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : in jou grootste nachtmerrie

Gossip Empty
BerichtOnderwerp: Gossip   Gossip Icon_minitimewo mei 08, 2013 1:02 pm


Gossip!

Zoals jullie vast al wel hebben gemerkt is er een account, een Subforum en in de navigatie balk het woord gossip te vinden. Dit is een leuke bijvoeging die perfect bij la complex past. Het account gossip word door een onbekend iemand gebruikt. "Ik dus, Hey mensen ik zal even kort iets over mijzelf vertellen. Ik ben dus *******" De rode blose was duidelijk op haar wangen te zien toen ze zich realiseerde dat ze het niet had mogen zeggen. Ze liet snel haar vingers over het toetsenbord gaan. Het duurde niet lang voor dat gossip haar fout had hersteld. "Oeps sorry ik mag het niet vertellen. Achja zolang ik maar weet hoe jullie heten, maar even weer over mijzelf. Ik ben dus 18 jaartjes jong. Ik leef in je ergste nachtmerrie en mijn hobby is roddelen. Ik zal achter jullie grootste geheimen komen en aan de wereld verklapen. Dus ik zeg het maar alvast niemand is nog veilig sinds ik ben neer gedaald op aarde" Gossip lachte evil en een twinkeling verscheen in haar ogen. "Sommige van jullie gaan van me houden, andere zullen me zo erg haten dat ze me maar al te graag naar de hel willen sturen. Ik zou zeggen probeer het misschien lukt het je al betwijfel ik het. Maar he het valt te proberen toch?" Ze draaide wat met haar stoel en zette haar voeten op de harde vloer waar door ze stil bleef staan en weer naar het scherm keek. "Oké nu even genoeg over mij, zoals jullie al wel hebben gezien is er een Subforum, hier zal ik mijn berichtjes neer zetten en natuurlijk de otms uitreiken. Ik zou maar goed je best doen als ik jullie was. Want immers iedereen maakt kans om een maand lang de hemel in te worden geprijsd. En geloof me het is er heerlijk." Gossip zuchte zacht en droomde voor enkele minuten weg voor dat ze haar hoofd schudde en weer terug kwam in de werkelijkheid. "En dan gaan we het nu hebben over het leukste van alle gossip bij elkaar. Als bij de navigatie kijkt is er de naam gossip te zien. Ik wil.graag dat je er straks op gaat klikken om er te kijken als je dit nog niet hebt gedaan. Terwijl ik dito typ, is het nog brand schoon. Mocht dit niet het geval zijn dan betekend het dat je vast en zeker niet de eerste bent. Ik geef je toestemming om al je sappige roddels en de grootste onzin er neer te zetten. Natuurlijk mag je je roddel ook naar mij sturen in een pm. Ik zelf zal er dan persoonlijk voorzorgen dat het de wereld in komt. Als goed is heb ik nu alles wel een beetje uitgelegd. O wacht nog een ding. Mocht je je niet gedragen op het aparte pagina, komt er een waarschuwing voor iedereen. Dit omdat ik niet kan zien wie het gedaan heeft. Ik zal er dan persoonlijk voorzorgen dat er een lege pagina terug komt. Mocht dit weer gebeuren wis ik die gossip. Dus hou je ook daar aan de regels die de admins hebben opgesteld!

-Xox-

Gossip"


Zuchtend knakte ze met haar vingers en drukte ze op verzenden. Voldaan deed ze haar laptop uit en pakte hem in haar tas. Vervolgens stond ze op en glimlachte naar de man achter de bar voor dat ze het café verliet.
THANKS ♥


Terug naar boven Ga naar beneden
https://lacomplex.actieforum.com
 
Gossip
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: 
ONE DAY WHEN THE LIGHT IS GLOWING
 :: 
INFORMATION
-
Ga naar: